Πώς να κάνεις το πρωινό σου…πιο fit!

Μπορεί ο χειμώνας να έχει μπει για τα καλά, και τα πουλόβερ που έχεις κατεβάσει από το πατάρι να κρύβουν πολλών ειδών… αμαρτίες, αλλά εμείς είμαστε εδώ για σένα για να σε προετοιμάσουμε, αν όχι για ένα #bikinibody, έστω για μία εορταστική σεζόν γεμάτη μελομακάρονα. Καθώς ο Νοέμβριος είναι ο Μήνας της Καλής Διατροφής, έχουμε μαζέψει μερικές ιδέες και tips για μία πιο υγιεινή διατροφή, όπως πώς μπορείς να κάνεις την κρέπα σου ή το burger σου πιο θρεπτικά και διαιτητικά! Και αφού η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, να μερικοί τρόποι για να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα πρωινό γεμάτο ενέργεια!

Πώς λοιπόν μπορείς να κάνεις το πρωινό σου πιο… fit; Παρακάτω ακολουθούν μερικά do’s and don’ts που θα σου υποδείξουν τον σωστό δρόμο για το λαχταριστό, αλλά συνάμα υγιεινό, πρωινό.

1.Φάε αυγά

Όπως και να σου αρέσουν – τηγανητά, ποσέ, scrambled ή ομελέτα, τα αυγά είναι μια υγιεινή πηγή πρωτεΐνης που θα σε κρατήσουν χορτάτο για πολλές ώρες. Επίσης, έρευνες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που τρώνε αυγά για πρωινό αδυνατίζουν περισσότερο από αυτούς που τρώνε πολλούς υδατάνθρακες για πρωινό.

2. Δοκίμασε καινούρια φρούτα

Ξεκίνησε την ημέρα σου με μία φρουτοσαλάτα ή ένα φρούτο εποχής, όπως το μήλο, το αχλάδι και το ρόδι.  Για περισσότερη ποικιλία αλλά και για καινούριες εμπειρίες, δοκίμασε ένα φρούτο που δεν έχεις ξαναδοκιμάσει, όπως σμέουρο ή μάνγκο. Αν θέλεις, παράγγειλε τα φρούτα σου με γιαούρτι για μία πηγή πρωτεΐνης και ακόμα περισσότερη ενέργεια!

3. Πρόσεχε τα Γαλακτοκομικά

Τα γαλακτοκομικά περιέχουν ασβέστιο, το οποίο βοηθάει στην καλή υγεία των κοκάλων σου, των μυών αλλά και του νευρικού σου συστήματος – συχνά όμως έχουν και πολλά λιπαρά! Όταν παραγγέλνεις πρωινό, μπορείς να επιλέγεις γιαούρτι με χαμηλότερα λιπαρά, ή ακόμα και γάλα με χαμηλά λιπαρά για τον καφέ σου.

4. Αγάπησε τα Ροφήματα

Ξέρουμε πόσο αγαπάς τον καφέ! Και πολύ καλά κάνεις, καθώς εκτός από μία καλή αρχή για το πρωί, ο καφές είναι γεμάτος αντιοξειδωτικά, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση των ελεύθερων ριζών. Μπορείς επίσης να ξεκινήσεις την μέρα σου με ένα τσάι από βότανα, ή ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι!

Μήπως πείνασες; Δες όλες τις πρωινοεπιλογές που εξυπηρετούν τη διεύθυνσή σου εδώ!