Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές;
Στη διάθεσή σου για ό,τι χρειαστείς...
1. Τι σημαίνει εντολή επιστροφής χρημάτων;
Το efood στέλνει αίτημα προς τον αντίστοιχο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών (είτε προς την Τράπεζα Πειραιώς ή την Adyen, είτε προς την Braintree, μέλος της PayPal, “a PayPal company”), στον οποίο αιτείται την επιστροφή χρημάτων για κάποια συγκεκριμένη συναλλαγή.
2. Κάθε πότε δίνονται οι εντολές επιστροφής χρημάτων (refund);
Οι εντολές για επιστροφές χρημάτων δίνονται πάντα τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) και πραγματοποιούνται συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την πραγματοποίηση της παραγγελίας.
3. Πότε θα εμφανιστεί η κίνηση επιστροφής (refund) στο λογαριασμό μου;
Η οποιαδήποτε κίνηση επιστροφής δεν εμφανίζεται αμέσως στον αναλυτικό λογαριασμό της κάρτας σου.
Σε περίπτωση που η συναλλαγή γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας (credit card), η κίνηση επιστροφής φαίνεται στον καταναλωτή συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Εάν έχει χρησιμοποιηθεί χρεωστική κάρτα, ο εκτιμώμενος χρόνος συνήθως ξεπερνάει τις τρεις (3) ημέρες.
Σε κάθε περίπτωση, για τυχόν επιβεβαίωση μπορείς να επικοινωνήσεις είτε μαζί μας μέσω του Help Center ή στο [email protected], είτε με την εκδότρια τράπεζά σου.
4. Εάν η παραγγελία μου ακυρωθεί, πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;
Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, ενημερώνεται αυτόματα το σύστημά μας, για να δοθεί άμεσα εντολή αποδέσμευσης ή επιστροφής του ποσού στον λογαριασμό σου. Η κίνηση αυτή θα εμφανιστεί στον αναλυτικό λογαριασμό της κάρτας σου όπως περιγράφουμε και παραπάνω.
5. Εάν αλλάξει η παραγγελία μου (για παράδειγμα ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη) και έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική κάρτα, τι ισχύει σ’ αυτήν την περίπτωση;
Σ’ αυτήν την περίπτωση, εάν το συνολικό ποσό που προκύπτει με τις αλλαγές είναι μικρότερο από το ποσό που έχεις ήδη πληρώσει, θα σου επιστραφεί η διαφορά.
6. Εάν υπάρξει χρέωση, αλλά δεν πραγματοποιηθεί κάποια παραγγελία (π.χ. κολλήσει ο browser, χαθεί το σήμα στα mobile apps κλπ.) τι γίνεται τότε;
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του συστήματός μας, καταγράφονται ανεξάρτητα από το αν τελικά καταχωρηθεί ή όχι η παραγγελία.
Μόλις εντοπιστεί η συναλλαγή που δεν προχώρησε σε παραγγελία, τότε δίνεται εντολή επιστροφής ή αποδέσμευσης για το εκάστοτε ποσό. Σε κάθε περίπτωση, σε ενημερώνουμε μέσω e-mail ή sms για την κίνηση αυτή.
Εάν έχεις στη διάθεσή σου το αποδεικτικό της κίνησης, μπορείς να μας το προωθήσεις είτε στο [email protected] είτε να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω του Help Center. Η ομάδα μας θα ερευνήσει τι ακριβώς έχει συμβεί και θα σε ενημερώσει σχετικά.
7. Σε ποιες περιπτώσεις οι συναλλαγές μου απορρίπτονται;
Ο πιο συνηθισμένος λόγος απόρριψης συναλλαγών είναι η λανθασμένη καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας ή του PayPal λογαριασμού. Εάν τα στοιχεία είναι σωστά, τότε πιθανότατα υπάρχει κάποιος εξωτερικός περιορισμός που δε σου επιτρέπει να προχωρήσεις με τη συγκεκριμένη κάρτα. Εάν το σύστημα συνεχίζει να εμφανίζει μήνυμα απόρριψης, παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας είτε μέσω του Help Center, ή στο e-mail [email protected], ώστε να το εξετάσουμε περαιτέρω και να σε ενημερώσουμε σχετικά.
8. Εάν επιλέξω τον τρόπο πληρωμής μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen, ποιες κάρτες υποστηρίζονται;
Υποστηρίζονται Visa & Mastercard, είτε χρεωστική είτε πιστωτική κάρτα.