Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές;

Στη διάθεσή σου για ό,τι χρειαστείς...

Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές;

Στη διάθεσή σου για ό,τι χρειαστείς...


  1. Τι σημαίνει εντολή επιστροφής χρημάτων;

    Το efood στέλνει αίτημα προς τον αντίστοιχο φορέα (είτε προς την Τράπεζα Πειραιώς είτε προς το Braintree "a PayPal Company"), στο οποίο αιτείται την επιστροφή χρημάτων για κάποια συγκεκριμένη συναλλαγή.

  2. Κάθε πότε δίνονται οι εντολές επιστροφής χρημάτων (refund);

    Οι εντολές για επιστροφές χρημάτων δίνονται πάντα τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή).

    Οι εντολές που δίνονται από Δευτέρα έως και Πέμπτη, εκτελούνται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Δηλαδή μια εντολή που θα δοθεί Πέμπτη, θα εκτελεστεί την Παρασκευή.

    Οι εντολές που δίνονται Παρασκευή και Σάββατο θα εκτελεστούν την Δευτέρα.

    Οι εντολές που δίνονται Κυριακή θα εκτελεστούν την Τρίτη.

  3. Πότε θα εμφανιστεί η κίνηση επιστροφής (refund) στο λογαριασμό μου;

    Η οποιαδήποτε κίνηση επιστροφής δεν εμφανίζεται αμέσως στον αναλυτικό λογαριασμό. Αυτό συμβαίνει, διότι οι κινήσεις επιστροφής ελέγχονται εις διπλούν από τον εκάστοτε φορέα (είτε από την τράπεζα Πειραιώς είτε από το Braintree "A PayPal Company").

    Σε περίπτωση που η συναλλαγή γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας (credit card), η κίνηση επιστροφής φαίνεται στον καταναλωτή συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

    Εάν έχει χρησιμοποιηθεί χρεωστική κάρτα, ο εκτιμώμενος χρόνος συνήθως ξεπερνάει τις τρεις (3) ημέρες.

    Σε κάθε περίπτωση, για τυχόν επιβεβαίωση μπορείτε να επικοινωνήσετε είτε μαζί μας στο είτε με την εκδότρια τράπεζα.

  4. Εάν η παραγγελία μου ακυρωθεί, πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου;

    Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, ενημερώνεται αυτόματα το σύστημά μας, για να δοθεί εντολή επιστροφής του ποσού στον λογαριασμό σας.

  5. Εάν αλλάξει η παραγγελία μου (για παράδειγμα ένα προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη) και έχω ήδη πληρώσει με πιστωτική κάρτα, τι ισχύει σ’ αυτήν την περίπτωση;

    Σ’ αυτήν την περίπτωση, εάν το συνολικό ποσό που προκύπτει με τις αλλαγές, είναι μικρότερο από το ποσό που έχετε ήδη πληρώσει, σας επιστρέφουμε τη διαφορά.

  6. Εάν υπάρξει χρέωση, αλλά δεν πραγματοποιηθεί κάποια παραγγελία (πχ. κολλήσει ο browser, χαθεί το σήμα στα mobile apps κλπ.) τι γίνεται τότε;

    Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω του συστήματός μας, καταγράφονται ανεξάρτητα, από το αν τελικά καταχωρηθεί ή όχι η παραγγελία.

    Μόλις εντοπιστεί η συναλλαγή που δεν προχώρησε σε παραγγελία, τότε δίνεται εντολή αποδέσμευσης για το εκάστοτε ποσό. Σε κάθε περίπτωση, σας ενημερώνουμε μέσω e-mail για την κίνηση επιστροφής.

    Εάν έχετε στην διάθεσή σας το αποδεικτικό της κίνησης, μπορείτε να μας το προωθήσετε είτε στο είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 311 0700. Η ομάδα μας θα ερευνήσει τί ακριβώς έχει συμβεί και θα σας ενημερώσει σχετικά.

  7. Σε ποιές περιπτώσεις οι συναλλαγές μου απορρίπτονται;

    Ο πιο συνηθισμένος λόγος απόρριψης συναλλαγών είναι η λανθασμένη καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας ή του PayPal λογαριασμού. Εάν τα στοιχεία είναι σωστά, τότε πιθανότατα υπάρχει κάποιος εξωτερικός περιορισμός που δε σας επιτρέπει να προχωρήσετε με τη συγκεκριμένη κάρτα. Εάν το σύστημα συνεχίζει να εμφανίζει μήνυμα απόρριψης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε στο e-mail: είτε στο 211 311 0700, ώστε να το εξετάσουμε περαιτέρω και να σας ενημερώσουμε σχετικά.

  8. Εάν επιλέξω το σύστημα πληρωμών μέσω της Τράπεζας Πειραιώς, ποιές κάρτες υποστηρίζονται;

    Υποστηρίζονται Visa & Mastercard®, είτε χρεωστική είτε πιστωτική κάρτα.