Τρόποι πληρωμής και πολιτική επιστροφών

Μην ανησυχείς. Τα χρήματά σου δεν πρόκειται να χαθούν

Τρόποι πληρωμής και πολιτική επιστροφών

Μην ανησυχείς. Τα χρήματά σου δεν πρόκειται να χαθούν


Τρόποι Πληρωμής

1. Με μετρητά

Κατά την παράδοση της παραγγελίας σου, μπορείς να πληρώσεις με τον παραδοσιακό τρόπο, με μετρητά στο διανομέα που θα σου παραδώσει την παραγγελία.

2. Με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική)

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του efood, μπορείς να πληρώσεις με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa ή Mastercard που υποστηρίζουν ηλεκτρονικές πληρωμές). Επιλέγοντας την πληρωμή με κάρτα θα μεταφερθείς σε έναν από τους ασφαλείς διακομιστές πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen προκειμένου να εισάγεις τα στοιχεία της χρεωστικής/πιστωτικής σου κάρτας. Η Adyen Ν.V. είναι εταιρεία εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρήσεων των Κάτω Χωρών που υπάγεται στο Ολλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο με αριθμό μητρώου 34259528 και έδρα στο Άμστερνταμ. Μεσολαβεί ως πάροχος υπηρεσιών πληρωμής που εξασφαλίζει την ασφάλεια των πληρωμών και των προσωπικών σου δεδομένων, πιστοποιημένη με τα standard ασφαλείας για τις ηλεκτρονικές πληρωμές PCI DSS (πιστοποίηση ως Πάροχος Υπηρεσιών Επιπέδου 1) και συμμορφούμενη με την Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) 2015/2366 σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών.

Αφού εισάγεις τα δεδομένα της κάρτας σου στο περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen και επιβεβαιώσεις την πληρωμή, η τράπεζά σου θα εγκρίνει τη συναλλαγή και η παραγγελία σου θα ολοκληρωθεί. Το ποσό της παραγγελίας σου θα δεσμευτεί στην κάρτα σου και δε θα είναι διαθέσιμο για άλλο σκοπό. Στη συνέχεια θα επιστρέψεις στη σελίδα του efood και θα λάβεις ειδοποίηση για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

Όλες οι συναλλαγές με ηλεκτρονική πληρωμή πραγματοποιούνται σε ευρώ (€).

Προκειμένου να ενημερωθείς αν η κάρτα σου υποστηρίζει ηλεκτρονικές πληρωμές μπορείς να επικοινωνήσεις με την εκδότρια τράπεζά σου.

Πρόσθετες πληροφορίες - Επεξηγήσεις για συναλλαγές με κάρτα

α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με χρεωστική/πιστωτική κάρτα;

Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δε γίνεται στο περιβάλλον του efood, αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen.

β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;

Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της χρεωστικής/ πιστωτικής σου κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σου ζητείται για επιπλέον επιβεβαίωση και ασφάλεια με στόχο τη μεγαλύτερη προστασία σου.

Αναλόγως με τα επίπεδα ασφάλειας συναλλαγών της εκδότριας τράπεζάς σου μπορεί να σου ζητηθούν και επιπρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης (κωδικός μέσω SMS, e-com pin κ.α.).

γ) Τι θα συμβεί αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά);

Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σου (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σου και το ποσό έχει όντως δεσμευτεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση τα χρήματά σου να χαθούν.

3. Με PayPal

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του efood, μπορείς να πληρώσεις με PayPal. Εφόσον επιλέξεις το PayPal ως μέθοδο πληρωμής, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί και θα μεταφερθείς στον ιστότοπο της PayPal.
Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο PayPal και επίλεξε έναν από τους συνδεδεμένους τρόπους πληρωμής σου (π.χ. πιστωτική κάρτα ή τραπεζικό λογαριασμό) στην ενότητα
Επιλογή τρόπου πληρωμής. Επίλεξε συνέχεια και επιβεβαίωσε τον τρόπο πληρωμής, διάβασε τις πολιτικές του PayPal και στη συνέχεια κάνε κλικ στην επιλογή Αποδοχή και συνέχεια.

Όταν ολοκληρώσεις την παραπάνω διαδικασία, θα επιστρέψεις στη σελίδα του efood, όπου μπορείς να επιβεβαιώσεις και να πληρώσεις για την παραγγελία σου.

Αν χρησιμοποιήσεις το PayPal ως μέθοδο πληρωμής, συναινείς στη χρήση των στοιχείων σου από την PayPal, όπως αναφέρεται στη Δήλωση Απορρήτου της PayPal.

4. Με Apple Pay

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της εφαρμογής iOS του efood, μπορείς να πληρώσεις με Apple Pay. Εφόσον επιλέξεις το ApplePay ως μέθοδο πληρωμής, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί. Πάτησε στο κουμπί Pay προκειμένου να επιλέξεις έναν από τους συνδεδεμένους τρόπους πληρωμής σου (π.χ. πιστωτική ή χρεωστική κάρτα) και να ολοκληρώσεις τη συναλλαγή.

Το Apple Pay χρησιμοποιεί έναν αριθμό για τη συγκεκριμένη συσκευή σου και έναν μοναδικό κωδικό συναλλαγής. Έτσι, ο αριθμός της κάρτας σου δεν αποθηκεύεται ποτέ στη συσκευή σου ή στους διακομιστές της Apple και, όταν πληρώνεις, οι αριθμοί των καρτών σου δεν κοινοποιούνται ποτέ από την Apple στο efood.

Για να αποσταλούν με ασφάλεια τα στοιχεία πληρωμής σου όταν πραγματοποιείς πληρωμές σε εφαρμογές ή σε ιστότοπους, το Apple Pay λαμβάνει την κρυπτογραφημένη συναλλαγή σου και την κρυπτογραφεί ξανά με ένα κλειδί ειδικό για τον συγκεκριμένο προγραμματιστή, προτού τα στοιχεία πληρωμής αποσταλούν στον προγραμματιστή ή στον επεξεργαστή της πληρωμής. Αυτό το κλειδί εξασφαλίζει ότι μόνο η εφαρμογή ή ο ιστότοπος από τον οποίο πραγματοποιείς την αγορά μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στα κρυπτογραφημένα στοιχεία πληρωμής σου. Για να μάθεις πώς η Apple προστατεύει τις προσωπικές πληροφορίες, τα δεδομένα συναλλαγών και τα στοιχεία πληρωμών σου κατά τη χρήση του Apple Pay δες εδώ.

Αν χρησιμοποιήσεις το Apple Pay ως μέθοδο πληρωμής, συναινείς στην χρήση των στοιχείων σου από την Apple όπως αναφέρεται στην Πολιτική απορρήτου της Apple.

Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις μέσω e-mail το αποδεικτικό της πληρωμής, με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής σου. Το αποδεικτικό της πληρωμής είναι η απόδειξη ότι πλήρωσες για την ηλεκτρονική σου παραγγελία. Εάν χρειάζεσαι τιμολόγιο, παρακαλούμε να το αναφέρεις κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Για παραγγελίες που έχουν ακυρωθεί, σου επιστρέφεται το πλήρες ποσό που πληρώθηκε ηλεκτρονικά. Για παραγγελίες που έχουν τροποποιηθεί, μειώνοντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας, θα γίνει μερική επιστροφή χρημάτων ίση με τη διαφορά μεταξύ του ποσού που καταβλήθηκε και του νέου τελικού ποσού παραγγελίας.

Η Online Delivery Μονοπρόσωπη Α.Ε. θα επεξεργαστεί και θα ολοκληρώσει τις επιστροφές χρημάτων βάσει της διαδικασίας και εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην σελίδα «Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές», ωστόσο είναι πιθανό η τράπεζα ή οποιοσδήποτε άλλος επεξεργαστής πληρωμών να απαιτεί επιπλέον χρόνο. Έτσι, οι αλλαγές στον λογαριασμό σου που απορρέουν από τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα είναι ορατές μετά από μερικές μέρες.

Η Online Delivery Μονοπρόσωπη Α.Ε. είναι υπεύθυνη για την άμεση μετάδοση της παραγγελίας στο εστιατόριο το οποίο και είναι υπεύθυνο για την αποδοχή και προετοιμασία της. Η μη εξυπηρέτηση παραγγελίας συνίσταται στη μη παράδοση της παραγγελίας από το εστιατόριο μετά από διαπίστωση έλλειψης προϊόντος ή αδυναμία του εστιατορίου να εξυπηρετήσει την παραγγελία και συνεπώς στην αδυναμία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και σε καμία περίπτωση δεν εννοείται η μη ικανοποίηση του πελάτη με την ποιότητα του περιεχομένου της παραγγελίας, εκτός και αν παραβιάζονται οι υγειονομικές διατάξεις.

Η Online Delivery Μονοπρόσωπη Α.Ε. δε θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων του ποσού της παραγγελίας, όταν η παραγγελία δεν σου παραδόθηκε λόγω υπερβολικού χρόνου αναμονής. Το χρονικό όριο εντός του οποίου ο διανομέας υποχρεούται να περιμένει για την παράδοση της παραγγελίας είναι πέντε λεπτά από τη χρονική στιγμή που θα ενημερωθείς ότι ο διανομέας βρίσκεται στη διεύθυνση παράδοσης.

Περιοδικές Αλλαγές

Η Εταιρεία διαρκώς επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει το διαδικτυακό της τόπο και την εφαρμογή της, και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες, και ανανεώνει αναλόγως την παρούσα πολιτική. Σου συστήνουμε να διαβάζεις τους Τρόπους Πληρωμής και την Πολιτική Επιστροφών σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεσαι για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο. Το παρόν κείμενο ενδέχεται να τροποποιείται χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες του διαδικτυακού τόπου και της εφαρμογής της εταιρείας.