efood
GR

Τρόποι πληρωμής και πολιτική επιστροφών

Μην ανησυχείς. Τα χρήματά σου δεν πρόκειται να χαθούν

Τρόποι Πληρωμής

Λήψη PDF

1. Με μετρητά

Κατά την παράδοση της παραγγελίας σου, μπορείς να πληρώσεις με τον παραδοσιακό τρόπο, με μετρητά στο διανομέα που θα σου παραδώσει την παραγγελία. Δεν παρέχεται επί του παρόντος από τους δικούς μας διανομείς η δυνατότητα για πληρωμή μέσω POS κατά την παραλαβή.

2. Με κάρτα (πιστωτική ή χρεωστική ή προπληρωμένη ηλεκτρονική κάρτα διατακτικών γευμάτων)

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του efood, μπορείς να πληρώσεις ηλεκτρονικά, με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (Visa ή Mastercard που υποστηρίζουν ηλεκτρονικές πληρωμές). Συμπληρωματικά, κατά την ηλεκτρονική πληρωμή σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τις προπληρωμένες κάρτες της Edenred (Ticket Restaurant, MyBenefits, Spendeo και Ticket Compliments) σύμφωνα με τους όρους χρήσης τους.

Επιλέγοντας την πληρωμή με κάρτα θα μεταφερθείς σε έναν από τους ασφαλείς διακομιστές πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen προκειμένου να εισάγεις τα στοιχεία της χρεωστικής/πιστωτικής σου κάρτας. Η Adyen Ν.V. είναι εταιρεία εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρήσεων των Κάτω Χωρών που υπάγεται στο Ολλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο με αριθμό μητρώου 34259528 και έδρα στο Άμστερνταμ. Μεσολαβεί ως πάροχος υπηρεσιών πληρωμής που εξασφαλίζει την ασφάλεια των πληρωμών και των προσωπικών σου δεδομένων, πιστοποιημένη με τα standard ασφαλείας για τις ηλεκτρονικές πληρωμές PCI DSS (πιστοποίηση ως Πάροχος Υπηρεσιών Επιπέδου 1) και συμμορφούμενη με την Οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) 2015/2366 σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών.

Αφού εισάγεις τα δεδομένα της κάρτας σου στο περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen και επιβεβαιώσεις την πληρωμή, ο εκδότης της κάρτας σου θα εγκρίνει τη συναλλαγή και η παραγγελία σου θα ολοκληρωθεί. Το ποσό της παραγγελίας της οποίας η πληρωμή διεκπεραιώθηκε από την Adyen δεσμεύεται για μία ημερολογιακή μέρα και κατόπιν χρεώνεται στην κάρτα σου, ενώ το ποσό της πληρωμής που διεκπεραιώνεται από την Τράπεζα Πειραιώς χρεώνεται απευθείας στην κάρτα με την οποία πλήρωσες. Στη συνέχεια θα επιστρέψεις στη σελίδα του efood και θα λάβεις ειδοποίηση για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.

Όλες οι συναλλαγές με ηλεκτρονική πληρωμή πραγματοποιούνται σε ευρώ (€).

Προκειμένου να ενημερωθείς αν η κάρτα σου υποστηρίζει ηλεκτρονικές πληρωμές μπορείς να επικοινωνήσεις με την εκδότρια τράπεζά σου.

Πρόσθετες πληροφορίες - Επεξηγήσεις για συναλλαγές με κάρτα

α) Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία πληρωμής με χρεωστική/πιστωτική κάρτα;

Η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η πληρωμή δεν γίνεται στο περιβάλλον του efood, αλλά ο χρήστης μεταφέρεται σε ασφαλή διακομιστή πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς ή της Adyen.

β) Τι είναι το πεδίο CVC / CVV που μου ζητείται;

Το πεδίο CVC / CVV βρίσκεται στο πίσω μέρος της χρεωστικής/ πιστωτικής σου κάρτας και είναι ένας τριψήφιος αριθμός. Σου ζητείται για επιπλέον επιβεβαίωση και ασφάλεια με στόχο τη μεγαλύτερη προστασία σου.

Αναλόγως με τα επίπεδα ασφάλειας συναλλαγών της εκδότριας τράπεζάς σου μπορεί να σου ζητηθούν και επιπρόσθετα στοιχεία ταυτοποίησης (κωδικός μέσω SMS, e-com pin κ.α.).

γ) Τι θα συμβεί αν γίνει κάποιο λάθος κατά την πληρωμή (π.χ. κοπεί η σύνδεση ή πατήσω Cancel κατά τη μεταφορά);

Ό,τι και να γίνει, η συναλλαγή έχει καταγραφεί από εμάς και δεν πρόκειται να χαθούν τα χρήματά σου (αν βέβαια πάρουμε έγκριση για την κάρτα σου και το ποσό έχει όντως δεσμευτεί). Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, ελέγχεται και δεν υπάρχει περίπτωση τα χρήματά σου να χαθούν.

3. Με PayPal

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του efood, μπορείς να πληρώσεις με PayPal. Εφόσον επιλέξεις το PayPal ως μέθοδο πληρωμής, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί και θα μεταφερθείς στον ιστότοπο της PayPal. Συνδέσου στον λογαριασμό σου στο PayPal και επίλεξε έναν από τους συνδεδεμένους τρόπους πληρωμής σου (π.χ. πιστωτική κάρτα ή τραπεζικό λογαριασμό) στην ενότητα Επιλογή τρόπου πληρωμής. Επίλεξε συνέχεια και επιβεβαίωσε τον τρόπο πληρωμής, διάβασε τις πολιτικές του PayPal και στη συνέχεια κάνε κλικ στην επιλογή Αποδοχή και συνέχεια.

Όταν ολοκληρώσεις την παραπάνω διαδικασία, θα επιστρέψεις στη σελίδα του efood, όπου μπορείς να επιβεβαιώσεις και να πληρώσεις για την παραγγελία σου.

Αν χρησιμοποιήσεις το PayPal ως μέθοδο πληρωμής, συναινείς στη χρήση των στοιχείων σου από την PayPal, όπως αναφέρεται στη Δήλωση Απορρήτου της PayPal.

4. Με Apple Pay

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της εφαρμογής iOS του efood, μπορείς να πληρώσεις με Apple Pay. Εφόσον επιλέξεις το ApplePay ως μέθοδο πληρωμής, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί. Πάτησε στο κουμπί Pay προκειμένου να επιλέξεις έναν από τους συνδεδεμένους τρόπους πληρωμής σου (π.χ. πιστωτική ή χρεωστική κάρτα) και να ολοκληρώσεις τη συναλλαγή.

Το Apple Pay χρησιμοποιεί έναν αριθμό για τη συγκεκριμένη συσκευή σου και έναν μοναδικό κωδικό συναλλαγής. Έτσι, ο αριθμός της κάρτας σου δεν αποθηκεύεται ποτέ στη συσκευή σου ή στους διακομιστές της Apple και, όταν πληρώνεις, οι αριθμοί των καρτών σου δεν κοινοποιούνται ποτέ από την Apple στο efood.

Για να αποσταλούν με ασφάλεια τα στοιχεία πληρωμής σου όταν πραγματοποιείς πληρωμές σε εφαρμογές ή σε ιστότοπους, το Apple Pay λαμβάνει την κρυπτογραφημένη συναλλαγή σου και την κρυπτογραφεί ξανά με ένα κλειδί ειδικό για τον συγκεκριμένο προγραμματιστή, προτού τα στοιχεία πληρωμής αποσταλούν στον προγραμματιστή ή στον επεξεργαστή της πληρωμής. Αυτό το κλειδί εξασφαλίζει ότι μόνο η εφαρμογή ή ο ιστότοπος από τον οποίο πραγματοποιείς την αγορά μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στα κρυπτογραφημένα στοιχεία πληρωμής σου. Για να μάθεις πώς η Apple προστατεύει τις προσωπικές πληροφορίες, τα δεδομένα συναλλαγών και τα στοιχεία πληρωμών σου κατά τη χρήση του Apple Pay δες εδώ.

Αν χρησιμοποιήσεις το Apple Pay ως μέθοδο πληρωμής, συναινείς στην χρήση των στοιχείων σου από την Apple όπως αναφέρεται στην Πολιτική απορρήτου της Apple.

5. Με Google Pay

Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σου, μέσω της ιστοσελίδας ή της εφαρμογής του efood, μπορείς να πληρώσεις με Google Pay. Εφόσον επιλέξεις το Google Pay ως μέθοδο πληρωμής, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί. Eπίλεξε έναν από τους συνδεδεμένους τρόπους πληρωμής σου (π.χ. πιστωτική, χρεωστική κάρτα ή paypal) και πάτησε το κουμπί Pay. Μην ξεχάσεις να διαβάσεις τις σχετικές πολιτικές της Google και να πατήσεις επιβεβαίωση της συναλλαγής για να ολοκληρωθεί.

Το Google Pay χρησιμοποιεί έναν κρυπτογραφημένο μοναδικό αριθμό για το συνδεδεμένο μέσο πληρωμής (αντί για τον ίδιο τον αριθμό της κάρτας σου). Έτσι, ο αριθμός της κάρτας σου δεν αποθηκεύεται ποτέ στην συσκευή σου και, όταν πληρώνεις, οι αριθμοί των καρτών σου δεν κοινοποιούνται ποτέ από την Google στο efood. Για να μάθεις περισσότερα για το πώς η Google προστατεύει τις προσωπικές σου πληροφορίες, τα δεδομένα συναλλαγών και τα στοιχεία πληρωμών σου δες εδώ και εδώ.

Αν χρησιμοποιήσεις το Google Pay ως μέθοδο πληρωμής, συναινείς στην χρήση των στοιχείων σου όπως αναφέρεται στην Πολιτική απορρήτου της Google.

Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις μέσω e-mail το αποδεικτικό της πληρωμής, με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής σου. Το αποδεικτικό της πληρωμής είναι η απόδειξη ότι πλήρωσες για την ηλεκτρονική σου παραγγελία. Για την παραγγελία των προϊόντων σου θα λάβεις απόδειξη λιανικής πώλησης. Η έκδοση τιμολογίου δεν υποστηρίζεται επί του παρόντος.

Για παραγγελίες που έχουν διεκπεραιωθεί από την Adyen και έχουν ακυρωθεί εντός μίας ημερολογιακής μέρας από την πραγματοποίησή τους το πλήρες ποσό που πληρώθηκε ηλεκτρονικά αποδεσμεύεται αυτόματα, ενώ γι’αυτές που έχουν διεκπεραιωθεί από την Τράπεζα Πειραιώς και την Braintree/Paypal σου σου επιστρέφεται το πλήρες ποσό που πληρώθηκε ηλεκτρονικά σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας τους. Για παραγγελίες που έχουν τροποποιηθεί, μειώνοντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας, θα γίνει μερική επιστροφή χρημάτων ίση με τη διαφορά μεταξύ του ποσού που καταβλήθηκε και του νέου τελικού ποσού παραγγελίας.

Η Online Delivery Μονοπρόσωπη Α.Ε. θα επεξεργαστεί και θα ολοκληρώσει τις αποδεσμεύσεις ή επιστροφές χρημάτων βάσει της διαδικασίας και εντός της προθεσμίας που ορίζεται στην σελίδα «Απορίες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές», ωστόσο είναι πιθανό η τράπεζα ή οποιοσδήποτε άλλος επεξεργαστής πληρωμών να απαιτεί επιπλέον χρόνο. Έτσι, οι αλλαγές στον λογαριασμό σου που απορρέουν από τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα είναι ορατές μετά από μερικές μέρες.

Η Online Delivery Μονοπρόσωπη Α.Ε. είναι υπεύθυνη για την άμεση διαβίβαση της παραγγελίας στο εστιατόριο, το οποίο και είναι υπεύθυνο για την αποδοχή και προετοιμασία της. Η μη εξυπηρέτηση παραγγελίας συνίσταται στη μη παράδοση της παραγγελίας από το εστιατόριο μετά από διαπίστωση έλλειψης προϊόντος ή αδυναμία του εστιατορίου να εξυπηρετήσει την παραγγελία και συνεπώς στην αδυναμία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και σε καμία περίπτωση δεν εννοείται η μη ικανοποίηση του πελάτη με την ποιότητα του περιεχομένου της παραγγελίας, εκτός και αν παραβιάζονται οι υγειονομικές διατάξεις.

Η Online Delivery Μονοπρόσωπη Α.Ε. δε θα προβεί σε επιστροφή ή αποδέσμευση χρημάτων του ποσού της παραγγελίας, όταν η παραγγελία δεν σου παραδόθηκε λόγω υπερβολικού χρόνου αναμονής. Το χρονικό όριο εντός του οποίου ο διανομέας υποχρεούται να περιμένει για την παράδοση της παραγγελίας είναι πέντε λεπτά από τη χρονική στιγμή που θα ενημερωθείς ότι ο διανομέας βρίσκεται στη διεύθυνση παράδοσης.

Περιοδικές Αλλαγές

Η εταιρεία διαρκώς επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει το διαδικτυακό της τόπο και την εφαρμογή της, και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες, και ανανεώνει αναλόγως την παρούσα πολιτική. Σου συστήνουμε να διαβάζεις τους Τρόπους Πληρωμής και την Πολιτική Επιστροφών σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεσαι για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο. Το παρόν κείμενο ενδέχεται να τροποποιείται χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες του διαδικτυακού τόπου και της εφαρμογής της εταιρείας.

Τελευταία ενημέρωση: 12 Απριλίου 2023