Στο efood θέλουμε κάθε ημέρα να είναι γιορτή και η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας έδωσε έναν επιπλέον λόγο να γιορτάσουμε από τις 2 μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου στα γραφεία του efood, με μεγάλο πρωταγωνιστή -προφανώς- την ομάδα του Customer Care / Operations.0

Μεγάλος μας στόχος μέσα από τη συμμετοχή μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, είναι να αναδείξουμε και να τιμήσουμε τους ανθρώπους που βρίσκονται καθημερινά στην πρώτη γραμμή και εξυπηρετούν με συνέπεια τα 21.000 και πλέον συνεργαζόμενα καταστήματα καθώς και τους δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές που αξιοποιούν καθημερινά τις υπηρεσίες του efood.

Η εβδομάδα αυτή κύλησε με εκπλήξεις, διαγωνισμούς, ομαδικότητα, παιχνίδια, γέλιο, πολύ, πολύ φαγητό και πολλά δώρα για όλους, αλλά και για τους νικητές των παιχνιδιών.

Θα γινόταν να παίξουμε Food Zouk χωρίς να έχουμε τη δική μας “Ζέτα” σε ρόλο παρουσιαστή; Σίγουρα όχι. Για μια ολόκληρη εβδομάδα, οι agents μας προσπαθούσαν να μαντέψουν “Τιν’foodό” μέσα από αλλοιωμένες φωτογραφίες και ίδρωσαν, με κάθε σημασία της λέξης, τη φανέλα, ψάχνοντας τον κρυμμένο θησαυρό μέσα στα γραφεία του efood. Όταν όμως έχεις τόσες δραστηριότητες να συμμετέχεις, χρειάζεσαι και νόστιμο, λαχταριστό φαγητό για να σου δώσει ενέργεια. Έτσι λοιπόν, η εβδομάδα ξεκίνησε με pizza, συνέχισε με burger, donuts και ακόμα μια μέρα με pizza, για να έρθει το ιδανικό σβήσιμο με brunch. Και για το μεγάλο φινάλε, βραδιά Κουτούκι Friday με την μουσική κομπανία των efooders να δίνει μουσικοχορευτικό ρεσιτάλ στις εγκαταστάσεις μας.

Μια εβδομάδα που θα μείνει αξέχαστη, μέχρι την επόμενη!