Μεγαλώνουμε και θέλουμε να βρούμε ενθουσιώδη άτομα, γεμάτα ενέργεια και κέφι, για να βοηθήσουν τους χρήστες μας στις παραγγελίες τους. Μήπως ψάχνουμε εσένα;

Μπορεί, αν ξέρεις τη διαφορά μεταξύ πεινασμένου και hangry. Αν μπορείς να κάνεις διαλογισμό με death metal στη διαπασών. Αν σου αρέσει να μιλάς με αγνώστους και να τους κάνεις να νιώσουν ό,τι “το ‘χεις” να τους βοηθήσεις.

Αν αυτά σε χαρακτηρίζουν, να γνωριστούμε!

Ως customer care agent στο efood:

Θα επικοινωνείς γραπτά και προφορικά με τους χρήστες μας.

  • Θα λύνεις προβλήματα με τον ιδανικό τρόπο για κάθε περίπτωση.
  • Θα έχεις μία ομάδα να σε στηρίζει και να σε διασκεδάζει (θέλεις δε θέλεις).
  • Θα παίζεις τις προτεραιότητες στα δάχτυλα για να δώσεις βάση σε εισερχόμενα και εξερχόμενα αιτήματα.
  • Θα προσφέρεις υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση

Και φυσικά, θα είσαι μέλος της μεγάλης, fun ομάδας του efood, θα έχεις ευκαιρίες εξέλιξης και training στα πλαίσια της πολυεθνικής Delivery Hero, και θα έχεις ένα εργασιακό περιβάλλον βραβευμένο ως Great Place to Work®.

Μάθε περισσότερα για τις θέσεις και κάνε την αίτησή σου εδώ