Πολιτική Αξιολόγησης Καταστημάτων

Στοχεύουμε συνεχώς στα 5 αστέρια!

Πολιτική Αξιολόγησης Καταστημάτων

Στοχεύουμε συνεχώς στα 5 αστέρια!


Πολιτική Αξιολόγησης Καταστημάτων

Μετά τη λήψη της παραγγελίας σου έχεις την δυνατότητα εντός 30 ημερών να την αξιολογήσεις καταχωρώντας τη βαθμολογία σου για καθεμία από τις παρακάτω κατηγορίες:

α) την ποιότητα των προϊόντων,

β) την εξυπηρέτηση του καταστήματος και

γ) την ταχύτητα της παράδοσης.

Για να μπορείς να καταχωρίσεις βαθμολογία σχετικά με κάποιο κατάστημα ή τις υπηρεσίες του, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει εξυπηρετηθεί η παραγγελία σου από το συγκεκριμένο κατάστημα και να την έχεις παραλάβει. Για κάθε ξεχωριστή παραγγελία μπορεί να γίνει μόνο μία αξιολόγηση. Με αυτό τον τρόπο ελέγχουμε αυτοματοποιημένα και διασφαλίζουμε την εγκυρότητα και αξιοπιστία των αξιολογήσεων.

Μπορείς να βρεις τις βαθμολογίες που έχεις καταχωρίσει στο πεδίο «Οι αξιολογήσεις μου» εντός του προφίλ σου στο efood. Δεν μπορείς να διαγράψεις την αξιολόγησή σου μετά την καταχώρισή της, παρά μόνο να την επεξεργαστείς μέσα στο διάστημα των 30 ημερών από τη λήψη της παραγγελίας σου.

Σε περίπτωση χαμηλής βαθμολογίας, σου δίνεται η δυνατότητα υποβολής σχολίου, προκειμένου να μοιραστείς μαζί μας το λόγο για τον οποίο δεν έμεινες ευχαριστημένος. Το σχόλιο που θα γράψεις και θα υποβάλεις δεν θα δημοσιεύεται στην πλατφόρμα του efood. Να θυμάσαι, ωστόσο, ότι η υποβολή σχολίου μέσω της διαδικασίας αξιολογήσεων δεν συνιστά αίτημα για άμεση εξυπηρέτηση. Εάν χρειάζεσαι άμεσα βοήθεια για προηγούμενη παραγγελία σου μπορείς να απευθυνθείς στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω του chat «Χρειάζεσαι βοήθεια;», μέσω Live chat ή τηλεφώνου (211 311 0700) καθώς και μέσω της φόρμας επικοινωνίας της Ιστοσελίδας μας.

Τα συνεργαζόμενα με το efood καταστήματα αποδέχονται ότι στo πλαίσιo των συναλλακτικών ηθών δε θα εκμεταλλεύονται τη δυνατότητα αξιολόγησης που παρέχει το efood με την ανάρτηση θετικών ή αρνητικών αξιολογήσεων μέσω τρίτων προσώπων που συνδέονται καθ’ οποιονδήποτε τρόπο με αυτά (οικογένεια, φίλοι, προσωπικό). Εάν διαπιστωθεί και επιβεβαιωθεί οποιαδήποτε τέτοια ενέργεια, το efood έχει το δικαίωμα να αποκλείσει το λογαριασμό του συγκεκριμένου χρήστη, να διαγράψει όλες τις επιβεβαιωμένα καταχρηστικές αξιολογήσεις του καταστήματος και να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη συμμόρφωση του συνεργαζόμενου καταστήματος που παραβιάζει τους όρους της παρούσας πολιτικής.

Μπορείς φυσικά να μας βοηθήσεις! Εάν υποπέσει στην αντίληψή σου οποιαδήποτε ύποπτη ή καταχρηστική δραστηριότητα αναφορικά με αξιολογήσεις και βαθμολογίες ενός καταστήματος, παρακαλούμε ενημέρωσέ μας άμεσα, στέλνοντας τεκμηριωμένα τους λόγους για τους οποίους θεωρείς ότι παραβιάζεται η πολιτική αξιολογήσεων στη δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected].

Επισημαίνεται ότι οι αξιολογήσεις είναι υποκειμενικές και σε καμία περίπτωση οι βαθμολογίες και οι αξιολογήσεις δεν εκφράζουν τη θέση τoυ efood για τα καταστήματα, είτε είναι θετικές, είτε αρνητικές. Επίσης, το efood δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ανεπαρκή ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρονται από τα καταστήματα, τα οποία συνεργάζονται μαζί του.

Φυσικά δεσμευόμαστε για την προστασία προσωπικών δεδομένων σε σχέση με τις αξιολογήσεις σας, όπως αυτή καθορίζεται από την κείμενη νομοθεσία.

Τελευταία ενημέρωση: Οκτώβριος 2021